Címkék

, , , , , , ,


A  könyvesboltokban és itt is kapható a könyv a személyes márka erejéről. Névre szóló, dedikált példányt a szerzőtől lehet beszerezni, innen: annatkiss@gmail.com.

KTAforbescikkkiteritve

Kép – Kiss T. Anna pályarajza, valamint a nevével fémjelzett személyes márkaépítés módszer a Forbes Magazin a 2017. októberi havi számában.

A cikk teljes terjedelemben:

“Tartalomhoz a forma

4500 követő, 20 millió oldalletöltés az egyik közösségi oldalon – Kiss T. Anna nevét ma már nemzetközi környezetben is ismerik. Hogyan csinálja? Aki figyelmesen olvassa az újságíró-menedzser legújabb, Énmárka című könyvét, megtudhatja.

Emlékeznek a Büszkeség és balítéletben a jelenetre, amiben Catherine de Bourgh azon mereng, micsoda zongoraművész válhatott volna belőle? „Ha tanultam volna. És ha igazán akartam volna” – mentegetőzik.

Mi meg mosolygunk. Mert kitűnni akarni is, merni is kell. „Az emberek nem szeretik elismerni, hogy mások valamiben jobbak náluk. Márpedig csak akkor leszel brand, ha kiemelkedsz a többi ember közül” – állítja Kiss T. Anna.

KARIZMA, OFFLINE

A bátorság fontossága csak egy az énmárkával kapcsolatos, ám ritkán emlegetett kellékek közül.  A szakember feltett szándéka, hogy könyvével rendet tesz e téren.

Azt hiszik például sokan, hogy a személyes márka egyet jelent a hírességgel, holott az inkább a sikeres brandépítés eredménye. A személyiségnek sem kell megváltoznia. „A lényeg marad, csak átstrukturáljuk az elemeket. Van, amit háttérbe teszünk, másokat felhangosítunk. De lenni kell valódi tartalomnak, szaktudásnak, tapasztalatnak. Ez adja a márka igazi értékét”.

Tévedés az is, ha a személyes márka fogalmát csak a digitális térben értelmezzük A karizma „élőben” jön csak át igazán. Emellett sok példát lehetne hozni a „kevesebb több” örök igazságára is. „Steve Jobs csak ritkán szólt, de akkor annak mindig súlya volt. Ő, vérprofiként éppen így építette fel magát.”

HITELT ÉRDEMLŐEN

A könyvet elolvasva – ígéri a szerző – kitisztul a kép. Célcsoportja a közép-és felső vezetők, a multivilág és a kkv-k döntéshozói, akik számára nem világos az énmárka fogalma, vagy éppen averzióik vannak a fogalommal kapcsolatban. „Az egyik könyvláncnál a szakirodalom kategóriába került az Énmárka. Büszke vagyok rá”.

Szakértő támogatás nélkül azonban aligha lehet végigmenni ezen az úton. Ám ha valaki, Kiss T. Anna hiteles segítő. Miközben partnereivel (ügyfeleit nevezi így) dolgozik, saját brandjét is tudatosan építi. Eddigi pályája nyomán, MBA minősítésű menedzserként, stratégiai üzleti tanácsadóként, széles nemzetközi kapcsolatrendszert épített, most erre alapoz. „Két éve kitaláltam egy hároméves önfejlesztő programot. Célom, hogy nemzetközi ügyfeleket szerezzek, és külföldi menedzsereket is segítsek. A másik tervem, és ennek érdekében a nemzetközi jelelést is tanulom, hogy siketnémákhoz is tudjak szólni a Youtube csatornámon, most egy külön módszertant fejlesztek számukra. Ez is egy lesz az én specialitásaim közül. Én így építem tovább saját énmárkámat”.

(Megjelent a FORBES Magazin, 2017. október havi számában.)

AAAAAAAenmarkalibribenfejjelKép – Kiss T. Anna ÉNMÁRKA könyve kapható a könyvesboltokban.